Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Druk reklamacji

....................., dnia............. 20….. r.

(miejscowość oraz data)

 

 

DRUK REKLAMACJI

Prosimy o dokładne wypełnienie formularza reklamacji.
Formularz wypełniony błędnie lub nieczytelnie nie będzie rozpatrywany.

 

  1. Dane Klienta (wypełnia Klient)

Imię i nazwisko………………………………………………………………………………….....……

Adres: ………………………………………………………………………………………...…………

(Kod pocztowy, miasto, ulica, numer domu, nr mieszkania)

Telefon ………………………………..... E-mail …………………………………………………......

Numer konta bankowego …………………………………………………………………………......

(wykorzystane przypadku zwrotu pieniędzy za wadliwy Produkt)

  1. Informacje o przedmiocie reklamacji (wypełnia Klient)

Produkt …………………………………………………………………………

Data zakupu ……………………..…….……

Opis wady/ przyczyna reklamacji ……………….........................................................................
..................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................

  1. Żądanie reklamującego (wypełnia Klient)

[ ] nieodpłatna naprawa

 

[ ] wymiana na nowy

 

[ ] zwrot zapłaconej ceny

 

[ ] obniżenie zapłaconej ceny

 


Zgodnie z ustawą Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa wybór żądania należy do reklamującego.

 

...................................................................................................
(Miejscowość, data wypełnienia reklamacji oraz czytelny podpis Klienta)

  1. Warunki składania i uznania reklamacji Klienta:

a) Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym Produkcie, pod warunkiem przestrzegania przez klienta prawidłowych zasad użytkowania Produktu.

b) Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji.

 

  1. Adnotacje Sprzedawcy – decyzja dotycząca reklamacji:

 

Data otrzymania reklamacji

………………………………

 

 

 

Pieczątka i podpis Sprzedawcy:

 

 

 

 

 

 

Data rozpatrzenia reklamacji:……………………………………

 

Reklamacja została uznana/nie uznana z następujących powodów:

 

Produkt dnia
Porcelanowy dripper do kawy i herbaty AEROLATTE
Porcelanowy dripper do kawy i herbaty AEROLATTE
38,00 zł 33,90 zł
szt.
Czekolada mleczna do picia w drażetkach
Czekolada mleczna do picia w drażetkach
23,00 zł
Kubek Katie Alice Indigo 5176068
Kubek Katie Alice Indigo 5176068
36,00 zł
szt.
Kawa ziarnista Lavazza Pienaroma 1 kg
Kawa ziarnista Lavazza Pienaroma 1 kg
87,00 zł 74,99 zł
szt.
Kawa mielona Lavazza Qualita Oro  w puszce 250 gr
Kawa mielona Lavazza Qualita Oro w puszce 250 gr
26,00 zł 22,90 zł
szt.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl